Ingyenélés nagylábon

GasztroPunk

GasztroPunk

„Fuck OTP” lebbencsleves

2016. június 03. - farappa

Tudjátok, melyik az az összeg, amelyből ha elveszed önmagát, akkor nulla helyett negatív számot kapsz, és ha ezután hozzáadsz ugyanannyit, mint amekkora mínuszt kaptál, akkor az eredmény 1 lesz? Az ótépé bankszámládon lévő összeg!

Meg akartam szüntetni. Másfél órás sorban állás után kijövök a bankból és fél óra múlva kapom az sms-t, hogy mínuszban van a számlám. Úgy vették le róla az összeget, hogy nem számolták bele a kezelési díjat és utólag a rendszer automatikusan levonta azt. Mehettem vissza.

Újabb egy óra sorban állás után befizettem 50 forintot (ennyi volt a mínusz, és igen, ezért kellett visszamennem, merthogy mínuszos számlát nem szüntetnek meg), de alig léptem ki, megint jött az sms, hogy jóváírták a befizetést és a jelenlegi egyenlegem 1 Ft. Visszamentem, félretoltam egy-két várakozót az ablak elől és a pultot csapkodva követeltem, hogy szüntessék már meg a kib*ott számlámat és kenjék a hajukra az egyforintot is, mert lesz*rom.

Ezek azok a napok, amikor a délelőtt baromsággal telt el, és gyorsan össze kellene dobni valamit, amitől jóllaktok a pasiddal. Például egy lebbencslevest.


Hozzávalók: lebbencstészta, kockára vágott hagyma, kockára vágott szalonna (én húsosan szeretem, császárszalonnát javaslok), csíkokra vágott répa + fehérrépa, 1 felnégyelt krumpli, só + bors, sok pirospaprika, őrölt köménymag, zöldfűszer

 

Elkészítés: Tégy be a lejátszóba egy Alvin és a Mókusok lemezt. Fogj egy a kelleténél kisebb edényt (nekem ez már ösztönösen megy), azután cseréld nagyobbra. Kezdd el pirítani a hagymát olajon, de még mielőtt üvegessé válna, dobd hozzá a szalonnát, hogy az is jól megpiruljon. Amikor még épp csak kezd terjengeni a jó sült illat, rakd bele a lebbencstésztát, ízlés szerint szórd meg egy kis sóval és borssal, borítsd le pirospaprikával és kevergetve pirítsd össze az egészet. Csak arra vigyázz, hogy a tészta ne égjen meg!

 

 

Amikor eleged lett a pirításból, dobáld bele a zöldségeket, öntsd fel vízzel és hagyd főni, amíg a répa megpuhul. A végén ízesítsd őrölt köménnyel és egy kedvedre való zöldfűszerrel. Az egész kaja hátránya csak annyi, hogy a tészta idővel felszívja a vizet, úgyhogy frissen a legjobb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztropunk.blog.hu/api/trackback/id/tr203373850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halaloszto 2016.06.04. 21:17:14

korrekt.
nekem az ízének az alapja a zeller, meg a belefőzött majd kivett zellerszár. de ez is jól hangzik. a paprika nem ég meg? én nem merem beletenni csak ha már felengedtem.

Vakj

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.06.05. 00:52:26

ha a pasid leszek, nekem inkabb lecsot csinalj hasonlo esetben

2016.06.05. 09:18:59

Megcsináltam!!!! Megszüntettem a számlámat az OTP-nél!!! Hülye módon a hagymát kezdtem pirítani nem a szalonnát és nem a tésztát utána a zsiradékban,aztán ráégettem a paprikát hogy jó keserű legyen és a
fotót jó sötétre exponáltam..............hát szar lett. megyek vissza a bankba újra nyitni a számlát...!

Void Bunkoid 2016.06.05. 09:44:19

Az első mondat után kommentelek, a lebbencsleves receptje megy kívültől, de Alvinnal kezdeni :))))) igaz, nem vagyok hatalmas rajongójuk, egyedül az egy szem, koncert végén kötelező Kurva élet miatt szoktam Alvin koncertre menni, de azért az egy dalért megéri :)
süti beállítások módosítása