Ingyenélés nagylábon

GasztroPunk

GasztroPunk

Zsugger vagyok

2011. november 14. - farappa

Nem szeretek melózni a táppal, ezért leginkább gyorsan és könnyen elkészíthető ételeket főzök és sütök. A költségek alacsonyan tartása sem elhanyagolható szempont.

Nem veszem meg, amit reklámoznak, és az akciós ajánlatok ritkán keltik fel a figyelmem. A punk mozgalom „csináld magad” mentalitását annyira magamévá tettem, hogy inkább megtanultam főzni, ruhát varrni, szappanokat és krémeket készíteni. Amit lehet, megcsinálom magamnak.
Ha tehetném, magamnak termeszteném a gyógynövényeket is, de el kellett fogadnom, hogy mindenhez én sem érthetek. A cigit is magamnak sodrom, de nem termesztek dohányt, szóval ugyanez más dolgokkal is működhet így: az alapanyagokat nyilván én is megveszem.

 Zsugger vagyok, független anarchista és punkszakács.

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztropunk.blog.hu/api/trackback/id/tr363358376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása